giovedì 31 gennaio 2013

ju ftoj per the or coffee in my english cottage ^_^

ehhhhhh  s'kam ik nga mendja jo!!!!!!!
sot dita eshte shume e zymte, pas nje dite te lodheshme pune, shume zhurem, shume trafik, shume lageshti sh stres e pak deshire per te realizuar disa gjera te rendesishme:)  te enderosh eshte e ligjeshme. 

Sot ju ftoj per thè ne shtepine time ne fshat, mos u habisni, po vendos edhe fotografi qe te besoni qe un kam nje shtepi te tille, (dihet ajo ne imagjinaten time)  ju fotoj edhe juve te keni nje te tille.

Fat keqesisht une nuk jam nje politikane, qe nje shtepi te tille ne menyre te paditur dikush te ma bej dhurate, ( momentalisht ne vendin ku un jetoj jane ne mode keto lloj dhuratash) .

Ose me mirre mos me thoni qe asnje here ne jeten tuaj nuk keni enderruar te meri ne trashigimi nje shtepi fshati e cila ndollet ne mes te pyllit, ne buze te nje liqeni apo ne maje te nje mali, keni kontrolluar mire fis e ster fis se cfare nuk ben vakiiii !!!!!!!!!!!!un do isha sh e lumtur po te ndollte diçka e tille, njese po pergais cajin kafen  une :)








Me pelqen shume idea mobilimi i shtepive te fashatit, sec kane dicka te magjishme jane te ngrota e shume miqesore, kam nje pamje qe gjithnje shkon me tej se asaj qe shikon.
me plq shtepite Britanike, kohet e fundit jam sh e dashuruar me shtepite qe ne pamje te par duken pak shabby, apo seç kane dicka te vshehur magjike.
jan nje burim inspirimesh per shtepine time te re, kam filluar kerkimet me kohe, edhe urroj tja arrij qellimit, edhe pse shumica e gjerave nuk vleresohen mire nga familjaret e mi :(


eeehhhhh jetoj ne nje bote te gjithen timen ^_^



......................................................................................................................................................................





ps. se shpjeti receta sa me shume ymmyyyyyyyyy




4 commenti:

  1. ti rrofsh o goce qe na fton per kafe, por keto mobilime nuk me pelqen shume.
    rrofsh per kafen :D Ada.

    RispondiElimina
  2. Une kam vite qe ia kam vene syrin njeres ne Val di Non ne Trentino. E di si eshte? 2 kateshe, komplet dru, ne mes te pyllit, afer nje restorant me gatime tipike trentine. S'kushton as shume, rreth 80 mije euro....por na e qelbi punen Monti me IMU-n (qe i humbte zgjedhjet inshallah!)
    po receta e tortes?

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Paskemi te njejtat endrra ne :)
      aahahah oservim shume i sakte persa i perket Montit s'kam dyshim qe ska per te fitur zgjelljet, por urroj qe mos ti fitoj ai tipi me ermin B :P
      ahhhhhh bllakumeee I luvvvvv Trentino <3 <3

      ndone nga keto dit do vendos receten :)

      xoxo Lulu.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...